نوشته شده توسط : یک دوست

سمساری شغلیست که برای موفقیت در آن و به دست آوردن مهارت باید با انواع مختلف وسایل و لوازم خانگی آشنا بود. سمساران متبحر با انواع لوازم و انواع برندها و مارک ها آشنایی دارند و به ارزش ریالی هر کدام واقفند. پس نمیتوان گفت که سمساری فقط خرید و فروش لوازم دست دوم و لوازم کارکرده است، اگر کسی در این شغل سررشته ای نداشته باشد نمیتواند وارد این شغل شود و در آن موفق گردد.
به سمساری امانت فروشی یا امانت سرا نیز گفته میشود، این به این معنی است که شما میتوانید لوازم خود را به صورت امانت به آنها بسپارید تا آنها را به بهترین قیمت برایتان به فروش برسانند. برای اینکه بیشتر با کار سمساری آشنا شوید و متوجه گردید تا چه حد میتوانند به شما کمک کنند، در اولین فرصت سری به سمساری در زعفرانیه بزنید.

سمساری آنلاین در زعفرانیه
در حال حاضر با توجه به اینکه مشغله کاری افراد زیاد گشته و مردم به دلیل سختی های رفت و آمد و ترافیک های بی حد ترجیح میدهند خرید های حضوری خود را به حداقل رسانده و خرید و فروش های خود را اینترنتی انجام دهند، سمساری ها نیز کار خرید و فروش لوازم دست دوم یا کارکرده را به صورت اینترنتی انجام میدهند که به آن سمساری آنلاین میگویند. بسیاری از سمساری ها در زعفرانیه نیز کار خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام میدهند.

سمساری در زعفرانیه
گستردگی شهر تهران و افزایش تعداد محلات موجب این امر گشته که کار خدمت رسانی به نقاط مختلف شهر دشوار گردد. و اگر کسی بخواهد خدمات خود را به صورت گسترده در سطح شهر به مردم ارائه نماید، باید از کمک تیمی قدرتمند بهره گیرد و سابقه کاری قابل قبولی در زمینه شغلی خود داشته باشد. بسیاری از سمساری ها نه تنها در زعفرانیه بلکه در چند محله در نقاط مختلف شهر به خدمات رسانی و خرید و فروش لوازم کارکرده و دست دوم میپردازند.

خدمات سمساری در زعفرانیه
سمساری در زعفرانیه نیز مانند سایر محلات مختلف تهران به ارائه خدمات خرید و فروش لوازم دسته دوم می پردازد. زعفرانیه از جمله محله های قدیمی، وسیع و پر رفت و آمد تهران میباشد. عزیزانی که در زعفرانیه سکونت دارند میتوانند جهت خرید و فروش لوازم دست دوم و کارکرده به سمساری ها مراجعه نموده و یا حتی از آنها دعوت به عمل آورند تا در محل مورد نظرشان حاضر گردند و به بررسی لوازم کارکرده شان بپردازند. حال چند نمونه از خدمات سمساری را برایتان نام میبریم:

- خرید و فروش انواع یخچال و فریزر قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع ماشین لباسشویی قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع ماشین ظرفشویی قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع لوازم آشپزخانه قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع فرش، قالیچه و موکت قدیمی و کارکرده در زعفرانیه
- خرید و فروش انواع مبلمان و سرویس خواب قدیمی و کارکرده در زعفرانیه

مزایا و معایب سمساری
شرایط اقتصادی حال حاضر باعث شده بسیاری از مردم جهت خرید یا تعویض وسایل به سمساری ها و لوازم دست دوم و کارکرده رو آورند.
برای اینکه شما را با مزایا و معایب این کار آشنا کنیم، پیشنهاد میدهیم مطالب زیر را مطالعه نمایید:

مزیت های خرید از سمساری:
- از مهمترین مزیت ها میتوان به قیمت مناسب اجناس اشاره کرد. در حالیکه برای خرید وسایل باید هزینه ی زیادی کنار بگذارید، میتوانید با مراجعه به سمساری آن کالا را با قیمتی بسیار پایین تر خریداری نمایید.
- متنوع بودن کالا نسبت به بودجه شما از دیگر مزایای خرید از سمساری است. سمساری ها میتوانند با توجه به بودجه شما کالاهای متنوعی از لحاظ برند، مدل و ... پیشنهاد دهند.
- افزایش خرید از سمساری ها باعث این میشود که قیمت اجناس نو پایین بیاید.


معایب خرید از سمساری:
- بسیاری از کالاهای دست دوم و کارکرده به خصوص لوازم برقی مدت کوتاهی پس از استفاده خراب میشوند و نیاز به تعمیر پیدا میکنند و یا حتی دیگر تعمیر نیز نمیگردند.
- از لحاظ ظاهری نیز کالای دست دوم نمیتواند نظر همه افراد را جلب نماید و با کالای نو قابل مقایسه نیست.
- افزایش خرید لوازم دست دوم موجب میگردد که تقاضا برای کالای نو پایین آمده و در نتیجه تولیدات کارخانجات کم و یا قطع گردد.
موارد ذکر شده بخش کوتاهی از مزایا و معایب خرید از سمساری بود. برای اینکه با موارد بیشتری آشنا گردید، میتوانید به سمساری محله خود مراجعه کنید.

انتخاب سمساری خوب
برای اینکه بتوانید یک سمساری خوب در منطقه خود به طور مثال در زعفرانیه پیدا کنید، میتوانید چرخی در فضای مجازی زده و از طریق اینترنت یک مغازه سمساری و یا حتی سمساری آنلاین پیدا کنید. پس از یافتن سمساری موردنظرتان میتوانید به صورت حضوری به سمساری در زعفرانیه مراجعه کنید و یا از ایشان تقاضا نمایید به منزل، محل کار و یا مکانی که شما در نظر دارید تشریف بیاورند. و یا اینکه از خدمات سمساری آنلاین بهرمند شده و خرید و فروش اجناس خود را از طریق یکی از روشهای گفته شده انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 93971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست
آیا مشاوره بیمه برای شما مناسب است؟
 
در اینجا نگاهی داریم به نقش ها و مسئولیت های مشاوره بیمه و همچنین چگونگی یکی شدن.
 
لیست کارهای مشاور
 
در اینجا چند نمونه از خدمات مشاوره ای بیمه ای معمولی وجود دارد که می تواند به مشتریان ارائه شود:

تجزیه و تحلیل ریسک: این شامل بازنگری در کل فعالیت ها و امکانات یک شرکت برای شناسایی و قرار گرفتن در معرض عمده خسارات فاجعه بار و جزئی است ، اینکه چه قرار است در معرض خطر قرار گیرد یا بیمه شود یا حفظ شود و اطمینان حاصل شود که همه نهادها در برنامه بیمه گنجانده شده اند.
 
کنترل ضرر: مشاوران در فعالیت های پیشگیری از ضرر و انطباق با توصیه های شرکت در زمینه کنترل ضرر به مشتریان کمک می کنند.

بررسی ادعاها: مشاوره بیمه ممکن است به طور دوره ای (سه تا شش ماه) ادعاها را با مشتری و شرکت حمل کننده بررسی کنند و همچنان در تصمیم گیری برای تعیین ذخایر و تسویه حساب مطالبات نقش داشته باشند.

انتخاب کارگزار: مشاوران می توانند تخصص کارگزار بیمه مشتری را تعیین کرده و مصاحبه شخصی را با هر کارگزار انجام دهند.

جبران خسارت کارگران: مشاوره بیمه سالانه تجزیه و تحلیل تغییر تجربه را انجام می دهند.

درخواست های پیشنهادی: مشاوره بیمه RFP ارائه می دهند و کلیه پیشنهادات و مشخصات بیمه را برای پوشش و تعیین قیمت رقابتی بررسی می کنند.
شرکت های مخابراتی: مشاوران معمولاً پذیرش یا عدم پذیرش شرکت های بیمه را تعیین می کنند و رتبه بندی و قدرت مالی آنها را بررسی می کنند.


اگرچه کارگزاران همیشه وقتی مشتری با یک مشاور بیمه درگیر می شود از آن لذت نمی برند ، اما طبق تجربه، مشتری معمولاً همه توصیه های مشاور را می پذیرد. مشتریان به نظر غیرمناقضی در مورد برنامه های بیمه خود نیاز دارند. مشاور با پرداخت هزینه ثابت استخدام می شود و منوط به این نیست که مشتری چه مقدار یا چه مبلغی را خریداری کند. کارگزاران می توانند با گذراندن دوره های بیمه مانند CPCU یا CIC ، آموزش شرکت های بیمه ، دوره های سطح دانشگاه و آموزش های خوب در محل کار همراه با سالها تجربه در تجارت ، مهارت خود را در ارائه مشاوره بیمه افزایش دهند. امروزه به دلیل مواجهه جدید با خسارات ناشی از سایبر و سایر خطرات اغلب ناشناخته که تهدیدهای واقعی برای تجارت هستند ، نیاز به مشاوره بیمه ای رو به رشد است ، به ویژه برای مشتریان کوچکتر و متوسط.
 
چه کسی به بیمه مشاور بازرگانی نیاز دارد؟
 
اگر خدمات شما به عنوان مشاور بازرگانی ، از جمله خدمات مشابه ، ارائه مشاوره مدیریتی ، حفظ اطلاعات محرمانه و پیشنهاد برنامه های مالی و استراتژی های سرمایه گذاری است ، باید یک بیمه نامه مشاغل کوچک در نظر بگیرید. با وجود مشاوره بیمه در کنار خود ، می توانید معاملات مالی را از صدمه زدن به توانایی شما برای خدمات روزمره به مشتریان خود دور نگه دارید. بسته به ماهیت کار مشاوره تجاری خود ، ممکن است از داشتن بیمه مسئولیت حرفه ای ، بیمه مسئولیت عمومی و بیمه صاحبان مشاغل بهره مند شوید. مشاوره بیمه هستند تا به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که چه چیزی برای کسب و کار کوچک شما بهینه است. 
 
بیمه مسئولیت حرفه ای برای مشاوران بازرگانی
 
یکی از مهمترین انواع بیمه های مشاوره تجاری می تواند بیمه مسئولیت حرفه ای باشد. دلیل این امر آنست که از مشاوران بازرگانی خواسته شده است تا توصیه هایی ، مشاوره و استراتژی هایی را برای مشتریانی که برای سودآوری و تحقق اهداف گسترده به کمک آنها نیاز دارند ، ارائه دهند. بیمه مسئولیت حرفه ای ، که بعضاً بیمه خطا و حذفیات نامیده می شود (بیمه E&O) ، پوشش دعاوی علیه مشاغل ارائه دهنده خدمات حرفه ای و شخصی - برای مشاوره مشاغل مانند شما است. این یک نوع ایده آل برای محافظت در برابر اشتباهات و خطاهای قضاوت است.
چه موقع داشتن بیمه مسئولیت حرفه ای به عنوان مشاور بازرگانی مهم است؟
 
سناریوهای زیر تعداد انگشت شماری از موارد بی شماری را توصیف می کند:
 
کنترل پروژه از کنترل خارج شده است: یک مشاور بازرگانی برای تنظیم پروژه ای که از تاریخ موعد مقرر گذشته است و بیش از بودجه است ، با مشتری قرارداد بسته شده است. مشاور متعهد شده است که پروژه را به اتمام برساند. همانطور که در پروژه تحقیق می کنند ، مشاور متوجه می شود که مدیر پروژه سابق دید دقیقی از محصولات قابل ارائه به مشتری ارائه نکرده است و مشاور اکنون با دامنه کاری روبرو است که دو برابر پیش بینی اولیه است. وقتی مشاور این یافته را به مشتری خود ارائه می دهد ، عصبانی است و مشاور را متهم می کند که قبل از امضای قرارداد با دقت لازم در بررسی پروژه انجام نمی دهد.
بیمه مسئولیت حرفه ای می تواند از مشاوران تجاری در برابر ادعای سهل انگاری محافظت کند ، حتی اگر اشتباه نکرده باشند. مشاوره بیمه برای این نوع شرایط و بسیاری موارد دیگر برنامه های مشاور تجاری را ارائه می دهد. ما می توانیم برای مشاوران تجاری آسان تر از پوشش بیمه ای متناسب با رشته خود استفاده کنیم.

محافظت حتی اگر اشتباه نکرده باشید: یک مشاور به مشتری توصیه می کند برخی فرآیندهای داخلی را برای افزایش بهره وری تغییر دهد. این توصیه ها به صورت مشخص اجرا نمی شوند و بهره وری 15 درصد کاهش می یابد تا بهبود. مشتری تصمیم می گیرد برای بازیابی درآمد از دست رفته از مشاور بازرگانی شکایت کند.
بیمه مسئولیت حرفه ای می تواند از مشاوران بازرگانی در برابر ادعای سهل انگاری محافظت کند و ما یک وکیل برای دفاع از آنها تعیین خواهیم کرد ، حتی اگر آنها اشتباه نکرده باشند. مشاوره دادن به بهترین دانش و تخصص شما در کل کار یک روزه مشاور تجاری است. با این حال ، مشاوره می تواند ذهنی باشد و توسط طرف های مختلف متفاوت تفسیر شود. هنگامی که به Hiscox به نیازهای بیمه مشاور تجارت خود اعتماد دارید ، با هر توصیه تخصصی می توانید اطمینان بیشتری داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه مسئولیت حرفه ای توصیه میکنیم به مشاوره بیمه مراجعه نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 93081
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1400 | نظرات ()